Категорії
Перелік авторів
Іванов В.Ф.Іванов С.А.Іванова І.Іванова Т.В.Іваній О.М.Абаніна Г.В.Анищенко О. О.Баришполець О.Т.Ватківська М.Г.Ващенко О.М.Вознесенська О.Л.Волошенюк О.В.Глушко А.В.Голубєва О.ЄГригоровська Л.В.Губар Є.В.Дегтярьова Г.Дзюба Д.Ю.Доброносова Ю.Д.Дубровський В.Ф.Дятел Н.Л.Дідик Н.Ф.Жильнікова Н.Д.Зеленько О. А.Козієнко І.О.Кононов В.Ю.Коробанова О. Л.Крайнікова Т.С.Кришовська О.О.Кульчинська Л.М.Малиш М.М.Мироненко Г.В.Мокрогуз П.О.Найдьонова Л.А.Негрєєва І.І.Новікова Л.Є.Обухова Н.О.Павленко І.Г.Паніван А.А.Пашкова О.Й.Плетка О. Т.Пономаренко Т.І.Почепцов Г.Г.Пушонкова О.А.Підгірна І.В.Рудченко А. С.Сидоркіна М.Ю.Сусська О.О.Тараненко О. В.Теленков Д.В.Удовенко А.О.Умеренкова Н.Ф.Федоришин Г.М.Федоров О.В.Філоненко В.В.Хоменок О.С.Ціко І. Г.Чаплінська Ю.С.Череповська Н.І.Шебанова В. І.Шишко Н.С.Шуляр В.І.Шусть В. В.Юксель Г.З.
II Міжінститутський семінар: Кіберсоціалізація в умовах інформаційної війниIV міжінститутський семінар «Кіберсоціалізація в умовах пандемії»IІI міжінститутський семінар Кіберсоціалізація в умовах інформаційної війниMEDIA CREATIVITY AS A WAY TO DEVELOP SOCIAL OPTIMISM IN THE CONTEXT OF DESTRUCTIVE INFORMATIONAL INFLUENCESMEDIA PSYCHOLOGY AS A CONCEPTUAL BACKGROUND FOR MEDIA EDUCATION: BEST PRACTICES IN UKRAINERELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL OPTIMISM AND CITIZENSHIP ACTIVITYSimulacrization of political subjectsThe VІth Inter-Institutional Seminar: Cyber Socialization in the Conditions of Increased UncertaintyV Всеукраїнська конференція: МЕДІАТВОРЧІСТЬ В ЧАСИ ВІЙНИV міжінститутський семінар «Кіберсоціалізація в умовах зростання невизначеності»VІIIй міжінституційний семінар: Кіберсоціалізація та кіборгізація в умовах воєнного часуАбаніна Г.В. Наративні практики як ресурс подолання наслідків медіатравмуючих впливівАВТОРЕФЕРАТ ДИСЕРТАЦІЇ "СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ СТЕРЕОТИПИ СПРИЙМАННЯ ПОРТРЕТНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ПОЛІТИЧНО АКТИВНИХ СУБ'ЄКТІВ"Адаптивний інтелектАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутінки»: особистісний рiвеньАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутніки»: символіко-міфологічний рівеньАнищенко О. О. Психологічна допомога при медіатравмі методами тілесно-орієнтованої терапіїАнімаційна студія у навчальному закладіАрт-вітаміни від арт-терапевтичної асоціації: проєкт психологічної допомоги населенню під час пандемії COVID-19Арт-терапевтична освіта: аналіз зарубіжного та вітчизняного досвідуАрт-терапевтичний простір постмодерністського часуАрт-терапевтичні технології в освіті: методичний посібник для психологівАрт-терапевтичні технології у роботі з сім’ями наркозалежнихАрт-терапія в роботі з вимушеними переселенцямиАрт-терапія в роботі з конфліктами та миротворенніАрт-терапія в Україні: стан та перспективи розвиткуАрт-терапія у подоланні психічної травмиАрт-терапія у подоланні психічної травмиАрт-терапія як засіб психосоціального відновлення особистостіАрт-технології у розв’язанні конфліктівБагатофакторна модель взаємодії у віртуальних групахБатьківська медіапедагогіка в системі позашкільної освітиБатьківська медіапедагогіка в системі позашкільної освітиБеременность и роды как экзистенциальное событие в жизни семьиБрехня в інформаційному просторі та міжособовій комунікаціїВикористання акварелі у тристадійній роботі з подружжямВикористання арт-технологій в сімейній психотерапіїВикористання мандали в медіаосвітніх заняттяхВід медіаграмотності до медіа культури : бібліографічний покажчикВід медіаграмотності до медіакультури : навчально-методичний комплекс медіазанятьВізуальна медіакультура: розвиток критичного мислення і творчого сприйманняВікові особливості взаємодії дитини з медіа в родинному контекстіВлияние родителей на динамические процессы в первом классеВознесенська О. Л. Імпліцитна типологія медіатравм в контексті медіаактивності особистостіВознесенська О.Л. Блогерство як вид медіа-арттерапіїГлушко А.В. Візуалізація збройного конфлікту в українських мережевих ЗМК як фактор медіатравмиГубар Є.В. Медіакультура крізь призму когнітивного стилю сприйняття інформаціїГуманізація стосунків між поколіннями: досвід сімейної арт-майстерніДеструктивні інформаційні впливи медіа та профілактика їх наслідків у військовослужбовців та ветеранів АТОДІАГНОСТИКА БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) І КІБЕРБУЛІНГУ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇДоброносова Ю.Д. Екзистенціальна специфіка медіатравматичного досвідуДовідковий бюлетень «Медіакультура старшокласників: результати всеукраїнського медіаосвітнього експерименту»Додаток до МОЕ 2020/1. Підбірка онлайн-ресурсів з шкільної освітиДраматерапія стосунків подружжя як метод дослідження змістів сімейного несвідомогоЕнциклопедичний словник з арт-терапіїЗАЯВКАЗаявка для вступу до ГО "Українська асоціація медіапсихологів та медіапедагогів"Заявка на проведення дослідно-експериментальної роботиЗведена таблиця методичних розробок з медіаосвіти та медіаграмотностіЗеленько О. А. Суспільно-політична невизначеність як передумова психотравми особистості у складній життєвій ситуаціїЗначення досвіду раннього дитинства у формуванні життєвих домагань особистостіИнтенсивная работа с травмой: психотерапевтические методыИспользование текстиля и шерсти в арт-терапевтической практике в УкраинеІV Всеукраїнська наукова інтернет-конференція з міжнародною участю «Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі»ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Медіатвoрчість в сучасних українських реаліях: протистояння медіатравмі»ІІІ Всеукраїнська наукова інтернет-конференція з міжнародною участю «Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі»Ініціаційні техніки в арт-терапіїІнноваційні психологічні засоби розвитку медіаосвіти в умовах екстремальної дистанційності війниІнформаційний бюлетень 2021 (ч. 1): Медіа і твоє майбутнє. Динамічний довідковий бюлетеньІнформаційний бюлетень 2021 (ч. 2): COVID-19, інфодемія, здоров’я і психологічне благополуччя підлітківІнформаційний бюлетень 2021 (ч. 3): Медіапрактики підлітків України в умовах карантинних обмеженьІнформаційний бюлетень: медіаграмотність та інформаційна безпека 2018Как позаботится о себе: экологичность в работе специалистов социальной сферыКібербулінг або віртуальна агресія: способи розпізнавання і захист дитиниКіберкультура і кібербезпека молоді в умовах війниКіберсоціалізація, Збірник наукових праць (2018–2020)Кінотренінг: ресурс особистісного розвиткуКозієнко І.О. Психологічні особливості застосування захисних механізмів особистостіКомплексний медіакультурний феноменКонцептуализация "комплексного медиакультурного феномена"Концепція впровадження арт-терапії в дитячих лікарняхКонцепція впровадження медіаосвіти в УкраїніКонцепція цифрової медіаосвіти (проєкт)Кришовська О.О. Експериментальне дослідження особливостей онлайн-спілкування з незнайомцями в соціальних мережахКурс підвищення кваліфікації «Арт-терапія у подоланні психічної травми»Малиш М.М. Політравматичний вплив на внутрішньо переміщених осібМатеріали до доповіді "Запобігання підлітковому суїциду: вплив медіа"Медиа-арт-терапия: современное искусство – ответ на вызовы современностиМедіа очима сучасної студентської молодіМедіа-активність як фактор становлення особистості сучасного студентаМедіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравмиМедіа-культура населення України 2008Медіавізуальні образи у формуванні патріотичних почуттів особистостіМедіагігієна: підтримка спихологічного добробуту дорослих і дітейМедіаграмотність та інформаційна безпека старшокласників : довідковий бюлетень (2 ч.)Медіаконтекст вияву патріотичних почуттів представниками Сходу і Заходу УкраїниМедіакультура : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладівМедіакультура особистостіМедіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: навчально-методичний посібникМедіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ: Візуальна медіакультураМедіакультура: викладання в старших класах: навчально-методичний посібникМЕДІАКУЛЬТУРА: навчальна програма для учнів 9, 10, 11 класів (2023)Медіакультура. Навчальна програма для учнів 9, 10, 11 класів закладів загальної середньої освіти (три роки навчання)Медіаосвіта та медіаграмотністьМедіаосвітні засоби у вихованні патріотизму молоді в інформаційну добуМедіаосвітні засоби як ресурс розвитку патріотичних почуттів особистостіМедіаосвітні і медіапедагогічні принципи формування особистісної медіакультури учнів. Медіапсихологічні принципи та психологічні механізми формування візуальної медіакультури учнівМедіаосвітні ресурси розвитку патріотизму і критичного мислення молодіМедіаосвітні тренди 2023 – відповідь на виклики воєнного часуМедіаперцептивна комунікація: еволюція візуального сприйманняМедіаперцептивна комунікація: новий тип візуального сприйманняМедіапсихологічні ресурси подолання травми війниМедіапсихологічні ресурси подолання травми війни (друге видання доп. і випр.)Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни у ветеранівМедіапсихологічні ресурси соціально-психологічної реабілітації постраждалих від воєнних дійМедіапсихологія війни: Навчальна програма для підвищення кваліфікації педагогів закладів позашкільної освітиМЕДІАПСИХОЛОГІЯ ВОЄННОГО ЧАСУМедіапсихологія: кіберсоціалізація в умовах гібридної війни: монографіяМЕДІАПСИХОЛОГІЯ: метаморфози масової свідомості в умовах інформаційної війниМедіапсихологія: основи рефлексивного підходуМедіасоціалізація: гендерні стереотипи серіальної реальностіМедіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Збірник наукових праць (2017–2020)Медіатворчість в сучасних українських реаліях: протистояння медіатравміМедіатравма в умовах інформаційної війни: психологічний та педагогічний аспектиМир. МистецтвоМожливості арт-терапії в подоланні психічної травмиМоніторинг медіа-культури населення України: Інформаційний бюлетень. Червень 2010Музикотерапія в сенсорно збагачених умовах для дітей з особливостями розвиткуНавчальна програма «КІБЕРПСИХОЛОГІЯ»НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»Навчальна програма «МЕДІАПСИХОЛОГІЯ» 2021Навчально-методичний комплекс (практично-орієнтований) «Медіапсихологічні засоби профілактики та подолання медіатравматизації»Навчально-методичний комплекс спецкурсу «Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу»Навчатися ніколи не рано: посібник для небайдужих батьківНайдьонова Л. А. Порівняння європейського і українського дитячих медіаландшафтівНАКАЗ МОН ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУНаскрізна медіаосвіта в умовах війниНова українська школа: організація медіаосвіти в початковій школі. Навчально-методичний посібник (препринт)Образи серіальних персонажів як джерело медіасоціалізації дитиниОсобенности групповой динамики в работе семейной арт-терапевтической мастерскойПавленко І.Г. Медіаграмотність як складова інформаційної культури студентської молодіПарасоциальность и медиатворчество: потенциал дистанционного обученияПАРАСОЦІАЛЬНІ СТОСУНКИ: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ЛЮДЬМИ ТА СОЦІАЛЬНИМИ РОБОТАМИПатріотизм і національна ідентичність молоді в умовах кризи суспільства: медіапсихологічний підхідПатріотизм молоді в умовах інформаційної війниПатріотизм молоді цифрової доби: інноваційні засоби розвиткуПлетка О. Т. Вторинна травматизація: класифікація медіатравмПолітична міфологія як засіб пізнання та усвідомлення соціально-політичної реальностіПосттравматичні стресові розлади (ПТСР) у другому поколінні: як батько воїн може допомогти сину долати ризики вторинної травматизаціїПраво на життя з любов’юПрактикум "Робочий зошит"Практична медіаосвіта: авторські урокиПрактично-орієнтований ТРЕНІНГ-СЕМІНАР «ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ: анімація зі смислом» або (щоб було зрозуміло науковцям) «Медіатворчість як засіб розвитку соціального оптимізму задля подолання медіатравматизації»ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск (13)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск (14)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск 1 (15)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск 2 (16)Програма експерименту до 2016 рокуПрограма Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 27.04.16ПРОГРАМА НА 2017–2022Психологічні та педагогічні принципи шкільної медіаосвітиПушонкова О.А. Моделі ідентичності в дискурсі травмиРесурси арт-терапії на допомогу вимушеним переселенцямРесурси використання арт-терапевтичних технологій в сімейній медіаосвітіРефлексивна психологія територіальних спільнотРизики та переваги користування гаджетами дітьмиРобота з психологічними границями в арт-терапіїРОБОТА З ТІННЮ АБО ФІЛЬМАНАЛІЗ АНТИГЕРОЯРОБОТИ В ОСВІТНІЙ СФЕРІРозвиток медіаграмотності комбатантів засобами медіапсихологіїРозвиток медіаосвіти в територіальній громаді для подолання наслідків війниРозвиток патріотизму дітей дошкільного віку за допомогою медіапсихологічних ресурсівРозвиток патріотизму у молоді психологічними засобами методики "Медіаклуб"Рудченко А. С. Образ України в медіа. Травма меншовартостіСистема ціннісних орієнтацій персонажів сучасних телесеріалів як чинник формування цінностей дітей та молодіСім’я в інформаційному суспільстві: зміна нормиСімейна медіаосвіта в системі позашкільної освітиСімейне обговорення медіаконтенту як фактор формування медіакультури дитини молодшого шкільного віку: аналіз результатів емпіричного дослідженняСОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: НАСЛІДУВАННЯ ПІДЛІТКАМИ МЕДІАПЕРСОНСоціальний оптимізм в умовах деструктивних інформаційних впливівСоціальні боти як особливість сучасної політичної комунікаціїСоціально-психологічна робота з сім’єю в системі позашкільної освітиСоціально-психологічні стереотипи сприймання портретних зображень політично активних суб’єктівСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти молодіСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти: монографіяСПИСОК ЗАКЛАДІВ (Наказ МОН № 1199 від 18.08.17р.)СПИСОК УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ (Постанова НАПН України від 23.02.2017 р.)СПИСОК УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА РОЗШИРЕННЯ (Постанова НАПН України від 17.09.2020 р.)Спільне медіа-дозвілля родиниСпроба арт-терапевтичної діагностики травм раннього дитинстваСтандартний протокол проведення медіапсихологічної експертизи аудіовізуальної продукціїСтратегія впровадження асинхронної медіаосвіти в сучасних українських спільнотахСусська О.О. Діагностування інформаційних впливів рекламної медіапродукції методом семантичного диференціалуТараненко О. В. Формування навичок з медіаграмотності як протидія медіатравмуваннюТворча взаємодія з дитиною: Методичні рекомендаціїТези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 27.04.16ТРИВОЖНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВИР КОРОНАВІРУСУ: ЯК ЗДОЛАТИ?Український медіаосвітній бюлетень МОЕ 2022/1-4Український медіаосвітній електронний бюлетень «МедіаОсвітній Експеримент» МОЕ 2020/2Український медіаосвітній електронний бюлетень (МОЕ 2019/1)Український медіаосвітній електронний бюлетень (МОЕ 2019/2)Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2019/3Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2019/4Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2020/1Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2021/1Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2021/2Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2021/3Федоришин Г.М. Екопсихологія інформаційного середовища та патогенні комунікативні технологіїФенікс, що народжується з попелу: посттравматичне зростанняФеномен візуального інформаційного простору. Медіаперцептивна комунікація – новий тип візуальної практики людини в медіагенному середовищі. Проблема візуального сприйманняФІЛЬМАНАЛІЗ В РОБОТІ ПСИХОЛОГАФІЛЬМАНАЛІЗ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ РІЗНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТЕОРІЙ (транзактного та юнгіанського аналізів)Формування патріотизму під впливом медіаконтенту в умовах інформаційної війни/Цифрові ризики підлітків в умовах пандемії COVID-19 (матеріали презентації)Ціко І. Г. До проблеми формування медіаімунітету сучасних школярів: дидактичний аспектЦілющі сили природи: еко-арттерапіяЧаплінська Ю. С. Можливості сінемалогії при реабілітації психологічної травмиЧас віртуального життяЧереповська Н.І. Психосоціальна підтримка комбатантів за допомогою медіапсихологічних ресурсівШебанова В. І. Вплив телевізійного контенту на емоційну сферу студентської молодіШишко Н.С. Особливості впливу соціальних інтернет-практик на психологічне благополуччя старшокласниківШусть В.В. Соціальна міфотворчість українського медіапростору як чинник формування політичних цінностейЩО ЗМІНИЛИ НОВІТНІ МЕДІА У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ?
Дякую!
Тепер редактори знають.