Категорії
Перелік авторів
Іванов В.Ф.Іванов С.А.Іванова І.Іванова Т.В.Іваній О.М.Абаніна Г.В.Анищенко О. О.Баришполець О.Т.Ватківська М.Г.Ващенко О.М.Вознесенська О.Л.Волошенюк О.В.Глушко А.В.Голубєва О.ЄГубар Є.В.Дегтярьова Г.Дзюба Д.Ю.Доброносова Ю.Д.Дубровський В.Ф.Жильнікова Н.Д.Зеленько О. А.Козієнко І.О.Кононов В.Ю.Коробанова О. Л.Крайнікова Т.С.Кришовська О.О.Кульчинська Л.М.Малиш М.М.Мироненко Г.В.Мокрогуз П.О.Найдьонова Л.А.Негрєєва І.І.Новікова Л.Є.Обухова Н.О.Павленко І.Г.Паніван А.А.Пашкова О.Й.Плетка О. Т.Пономаренко Т.І.Почепцов Г.Г.Пушонкова О.А.Підгірна І.В.Рудченко А. С.Сидоркіна М.Ю.Сусська О.О.Тараненко О. В.Теленков Д.В.Удовенко А.О.Федоришин Г.М.Федоров О.В.Філоненко В.В.Хоменок О.С.Ціко І. Г.Чаплінська Ю.С.Череповська Н.І.Шебанова В. І.Шишко Н.С.Шуляр В.І.Шусть В. В.Юксель Г.З.
II Міжінститутський семінар: Кіберсоціалізація в умовах інформаційної війниIV міжінститутський семінар «Кіберсоціалізація в умовах пандемії»IІI міжінститутський семінар Кіберсоціалізація в умовах інформаційної війниMEDIA PSYCHOLOGY AS A CONCEPTUAL BACKGROUND FOR MEDIA EDUCATION: BEST PRACTICES IN UKRAINEАбаніна Г.В. Наративні практики як ресурс подолання наслідків медіатравмуючих впливівАВТОРЕФЕРАТ ДИСЕРТАЦІЇ "СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ СТЕРЕОТИПИ СПРИЙМАННЯ ПОРТРЕТНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ПОЛІТИЧНО АКТИВНИХ СУБ'ЄКТІВ"Адаптивний інтелектАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутінки»: особистісний рiвеньАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутніки»: символіко-міфологічний рівеньАнищенко О. О. Психологічна допомога при медіатравмі методами тілесно-орієнтованої терапіїАнімаційна студія у навчальному закладіАрт-терапевтичний простір постмодерністського часуАрт-терапевтичні технології в освіті: методичний посібник для психологівАрт-терапевтичні технології у роботі з сім’ями наркозалежнихАрт-терапія в роботі з вимушеними переселенцямиАрт-терапія в Україні: стан та перспективи розвиткуАрт-терапія у подоланні психічної травмиАрт-терапія у подоланні психічної травмиАрт-терапія як засіб психосоціального відновлення особистостіАрт-технології у розв’язанні конфліктівБагатофакторна модель взаємодії у віртуальних групахБатьківська медіапедагогіка в системі позашкільної освітиБатьківська медіапедагогіка в системі позашкільної освітиБеременность и роды как экзистенциальное событие в жизни семьиБрехня в інформаційному просторі та міжособовій комунікаціїВикористання акварелі у тристадійній роботі з подружжямВикористання арт-технологій в сімейній психотерапіїВикористання мандали в медіаосвітніх заняттяхВід медіаграмотності до медіа культури : бібліографічний покажчикВід медіаграмотності до медіакультури : навчально-методичний комплекс медіазанятьВізуальна медіакультура: розвиток критичного мислення і творчого сприйманняВікові особливості взаємодії дитини з медіа в родинному контекстіВлияние родителей на динамические процессы в первом классеВознесенська О. Л. Імпліцитна типологія медіатравм в контексті медіаактивності особистостіГлушко А.В. Візуалізація збройного конфлікту в українських мережевих ЗМК як фактор медіатравмиГубар Є.В. Медіакультура крізь призму когнітивного стилю сприйняття інформаціїГуманізація стосунків між поколіннями: досвід сімейної арт-майстерніДеструктивні інформаційні впливи медіа та профілактика їх наслідків у військовослужбовців та ветеранів АТОДоброносова Ю.Д. Екзистенціальна специфіка медіатравматичного досвідуДовідковий бюлетень «Медіакультура старшокласників: результати всеукраїнського медіаосвітнього експерименту»Додаток до МОЕ 2020/1. Підбірка онлайн-ресурсів з шкільної освітиДраматерапія стосунків подружжя як метод дослідження змістів сімейного несвідомогоЕнциклопедичний словник з арт-терапіїЗАЯВКАЗаявка для вступу до ГО "Українська асоціація медіапсихологів та медіапедагогів"Заявка на проведення дослідно-експериментальної роботиЗведена таблиця методичних розробок з медіаосвіти та медіаграмотностіЗеленько О. А. Суспільно-політична невизначеність як передумова психотравми особистості у складній життєвій ситуаціїЗначення досвіду раннього дитинства у формуванні життєвих домагань особистостіИнтенсивная работа с травмой: психотерапевтические методыИспользование текстиля и шерсти в арт-терапевтической практике в УкраинеІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Медіатвoрчість в сучасних українських реаліях: протистояння медіатравмі»ІІІ Всеукраїнська наукова інтернет-конференція з міжнародною участю «Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі»Ініціаційні техніки в арт-терапіїІнформаційний бюлетень: медіаграмотність та інформаційна безпека 2018Как позаботится о себе: экологичность в работе специалистов социальной сферыКібербулінг або віртуальна агресія: способи розпізнавання і захист дитиниКінотренінг: ресурс особистісного розвиткуКозієнко І.О. Психологічні особливості застосування захисних механізмів особистостіКомплексний медіакультурний феноменКонцептуализация "комплексного медиакультурного феномена"Концепція впровадження арт-терапії в дитячих лікарняхКонцепція впровадження медіаосвіти в УкраїніКришовська О.О. Експериментальне дослідження особливостей онлайн-спілкування з незнайомцями в соціальних мережахКурс підвищення кваліфікації «Арт-терапія у подоланні психічної травми»Малиш М.М. Політравматичний вплив на внутрішньо переміщених осібМатеріали до доповіді "Запобігання підлітковому суїциду: вплив медіа"Медіа очима сучасної студентської молодіМедіа-активність як фактор становлення особистості сучасного студентаМедіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравмиМедіа-культура населення України 2008Медіавізуальні образи у формуванні патріотичних почуттів особистостіМедіаконтекст вияву патріотичних почуттів представниками Сходу і Заходу УкраїниМедіакультура : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладівМедіакультура особистостіМедіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: навчально-методичний посібникМедіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ: Візуальна медіакультураМедіакультура. Навчальна програма для учнів 9, 10, 11 класів закладів загальної середньої освіти (три роки навчання)Медіаосвіта та медіаграмотністьМедіаосвітні засоби у вихованні патріотизму молоді в інформаційну добуМедіаосвітні засоби як ресурс розвитку патріотичних почуттів особистостіМедіаосвітні і медіапедагогічні принципи формування особистісної медіакультури учнів. Медіапсихологічні принципи та психологічні механізми формування візуальної медіакультури учнівМедіаосвітні ресурси розвитку патріотизму і критичного мислення молодіМедіаперцептивна комунікація: еволюція візуального сприйманняМедіаперцептивна комунікація: новий тип візуального сприйманняМедіапсихологічні ресурси подолання травми війниМедіапсихологічні ресурси соціально-психологічної реабілітації постраждалих від воєнних дійМЕДІАПСИХОЛОГІЯ: метаморфози масової свідомості в умовах інформаційної війниМедіасоціалізація: гендерні стереотипи серіальної реальностіМедіатворчість в сучасних українських реаліях: протистояння медіатравміМедіатравма в умовах інформаційної війни: психологічний та педагогічний аспектиМир. МистецтвоМожливості арт-терапії в подоланні психічної травмиМоніторинг медіа-культури населення України: Інформаційний бюлетень. Червень 2010НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»Навчально-методичний комплекс (практично-орієнтований) «Медіапсихологічні засоби профілактики та подолання медіатравматизації»Навчально-методичний комплекс спецкурсу «Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу»Навчатися ніколи не рано: посібник для небайдужих батьківНайдьонова Л. А. Порівняння європейського і українського дитячих медіаландшафтівНАКАЗ МОН ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУОбрази серіальних персонажів як джерело медіасоціалізації дитиниОсобенности групповой динамики в работе семейной арт-терапевтической мастерскойПавленко І.Г. Медіаграмотність як складова інформаційної культури студентської молодіПатріотизм і національна ідентичність молоді в умовах кризи суспільства: медіапсихологічний підхідПатріотизм молоді в умовах інформаційної війниПлетка О. Т. Вторинна травматизація: класифікація медіатравмПолітична міфологія як засіб пізнання та усвідомлення соціально-політичної реальностіПраво на життя з любов’юПрактикум "Робочий зошит"Практична медіаосвіта: авторські урокиПрактично-орієнтований ТРЕНІНГ-СЕМІНАР «ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ: анімація зі смислом» або (щоб було зрозуміло науковцям) «Медіатворчість як засіб розвитку соціального оптимізму задля подолання медіатравматизації»ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск (13)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск (14)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск 1 (15)ПРОБЛЕМИ ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Випуск 2 (16)Програма експерименту до 2016 рокуПрограма Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 27.04.16ПРОГРАМА НА 2017–2022Психологічні та педагогічні принципи шкільної медіаосвітиПушонкова О.А. Моделі ідентичності в дискурсі травмиРесурси арт-терапії на допомогу вимушеним переселенцямРесурси використання арт-терапевтичних технологій в сімейній медіаосвітіРефлексивна психологія територіальних спільнотРизики та переваги користування гаджетами дітьмиРобота з психологічними границями в арт-терапіїРозвиток медіаграмотності комбатантів засобами медіапсихологіїРозвиток патріотизму дітей дошкільного віку за допомогою медіапсихологічних ресурсівРозвиток патріотизму у молоді психологічними засобами методики "Медіаклуб"Рудченко А. С. Образ України в медіа. Травма меншовартостіСистема ціннісних орієнтацій персонажів сучасних телесеріалів як чинник формування цінностей дітей та молодіСім’я в інформаційному суспільстві: зміна нормиСімейна медіаосвіта в системі позашкільної освітиСімейне обговорення медіаконтенту як фактор формування медіакультури дитини молодшого шкільного віку: аналіз результатів емпіричного дослідженняСоціально-психологічна робота з сім’єю в системі позашкільної освітиСоціально-психологічні стереотипи сприймання портретних зображень політично активних суб’єктівСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти молодіСПИСОК ЗАКЛАДІВ (Наказ МОН № 1199 від 18.08.17р.)СПИСОК УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ (Постанова НАПН України від 23.02.2017 р.)СПИСОК УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА РОЗШИРЕННЯ (Постанова НАПН України від 17.09.2020 р.)Спільне медіа-дозвілля родиниСпроба арт-терапевтичної діагностики травм раннього дитинстваСтратегія впровадження асинхронної медіаосвіти в сучасних українських спільнотахСусська О.О. Діагностування інформаційних впливів рекламної медіапродукції методом семантичного диференціалуТараненко О. В. Формування навичок з медіаграмотності як протидія медіатравмуваннюТворча взаємодія з дитиною: Методичні рекомендаціїТези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 27.04.16ТРИВОЖНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВИР КОРОНАВІРУСУ: ЯК ЗДОЛАТИ?Український медіаосвітній електронний бюлетень «МедіаОсвітній Експеримент» МОЕ 2020/2Український медіаосвітній електронний бюлетень (МОЕ 2019/1)Український медіаосвітній електронний бюлетень (МОЕ 2019/2)Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2019/3Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2019/4Український медіаосвітній електронний бюлетень МОЕ 2020/1Федоришин Г.М. Екопсихологія інформаційного середовища та патогенні комунікативні технологіїФеномен візуального інформаційного простору. Медіаперцептивна комунікація – новий тип візуальної практики людини в медіагенному середовищі. Проблема візуального сприйманняФормування патріотизму під впливом медіаконтенту в умовах інформаційної війни/Ціко І. Г. До проблеми формування медіаімунітету сучасних школярів: дидактичний аспектЧаплінська Ю. С. Можливості сінемалогії при реабілітації психологічної травмиЧас віртуального життяЧереповська Н.І. Психосоціальна підтримка комбатантів за допомогою медіапсихологічних ресурсівШебанова В. І. Вплив телевізійного контенту на емоційну сферу студентської молодіШишко Н.С. Особливості впливу соціальних інтернет-практик на психологічне благополуччя старшокласниківШусть В.В. Соціальна міфотворчість українського медіапростору як чинник формування політичних цінностей
Дякую!
Тепер редактори знають.