8, 9, 10 січня 2014 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся тренінг: «Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу»
Програму тренінгу розроблено в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України
Учасниками тренінгу були представники шкіл учасників Всеукраїнського експерименту «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів» (практичні психологи, соціальні педагоги та вчителі навчальних закладів м. Києва).
Головною метою тренінгу була підготовка до викладання курсу «Медіакультура» для учнів 10-х класів та впровадження шкільної медіаосвіти в навчальному закладі.
Тренери:
Найдьонова Любов Антонівна
Баришполець Олексій Трохимович
Череповська Наталя Іванівна
Обухова Наталія Олександрівна
Голубева Олена Євгенівна
Вознесенська Олена Леонідівна
Помічники тренерів:
Руслана Коваль, Юлія Чаплінська
В ході проведення тренінгу, було розглянуто такі тематичні модулі:
- Медіапсихоогія як основа вітчизняної моделі медіаосвіти
- Програма курсу за вибором для 10 класу «Медіакультура»
- Практикум за 1-м модулем програми «Медіакультура»:ЛЮДИНА В СВІТІ ІНФОРМАЦІЇ
- Тематичний практикум «Правда і брехня»
- Практикум за 2 модулем програми «Медіакультура»: ВІЗУАЛЬНА МЕДІАКУЛЬТУРА
- Тематичний практикум «Екранна мова. Анімація. Творча медіаосвіта»
- Тематичний практикум «Сімейна медіаосвіта»
- Тематичний практикум «Вікова медіапсихологія»
Представлено продукцію лабораторії:
Матеріали тренінгу:
Документи
- Список експериментальних шкіл 2012-2013
- Концепція впровадження медіаосвіти
- Наказ 886
- Концептуальна рамка 1-9 класи
- Лист МОН 29.03.13
- Програма експерименту до 216 року
- Заявка
- Бюлетень “Медіакультура населення 2011”
- Медіапсихологія: програма для післядипломної освіти
Програми та посібники
- Авторські уроки
- Практикум “Робочий зошит”
- Навчально-методичний посібник “Медіакультура особистості”
- Програма курсу “Медіакультура”
- Методичні рекомендації “Робочий зошит”
- ЮНЕСКО
Окремі тематичні матеріали
- Візуальна медіакультура
- Кібербулінг агресія в інтернеті
- Методи маніпулятивного впливу ЗМІ
- Критерії медіаграмотності
Сімейна медіаосвіта та медіаклуб
- Психологічний аналіз сучасного мистецтваяк форма медіа-освіти
- Аналіз продуктів медіатворчості дітей та молоді: ресурс розвитку медіакультури
- Маленький ребенок в мире медиа
- Семья в информационном обществе
Дякую!
Тепер редактори знають.