ТЕСТУВАННЯ: “Медіаграмотність та інформаційна безпека”

 

Запрошуємо Вас до проведення всеукраїнського експериментального тестування з медіаграмотності та інформаційної безпеки для учнів 8 і 10 класів закладів загальної середньої освіти, що проводиться лабораторією психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України згідно з програмою всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти, затвердженою наказом МОН України № 1199 від 18.08.2017 р.

На цьому етапі ми запрошуємо до тестування заклади, які зацікавлені в розвитку медіаосвіти, навіть якщо вони ще не є офіційно базами експериментально-дослідної роботи.

Основна мета тестування – визначити рівень розвитку складових медіаграмотності, необхідної молоді в сучасних умовах життя в країні. Додатково ми налагоджуємо канали двосторонньої комунікації і отримуємо загальноукраїнські психометричні тестові норми, по відношенню до яких можна коректно оцінювати індивідуальні результати тестування учня і закладу.

Загальну карту змісту опитувальника, що пропонується пройти старшокласникам, представлено на схемі.

Перед тим, як запропонувати тест дітям, рекомендуємо організаторам опитування особисто пройти його за своїм персональним паролем, який Ви зможете згенерувати після реєстрації.

Ми надаємо коди-паролі виключно для відповідального персонального користування в інтересах Вашого закладу.

УВАГА! Процедура генерації персонального паролю для самотестування відрізняється від генерації паролей для учнів.

Тестування займає біля пів-години. Проходячи його особисто, Ви самі складете повне уявлення про труднощі і питання, які можуть виникати в дітей в ході тестування.

Ми щиро вдячні Вам за повідомлення про будь-які виявлені негаразди. 


ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАТОРІВ ДОСЛІДЖЕННЯ


КРОК 1: РЕЄСТРАЦІЯ

На першому етапі Вам необхідно пройти процедуру реєстрації. Після успішної реєстрації, Вам на пошту буде відправлено лист з секретним паролем.

УВАГА! Лише зареєструвавшись Ви зможете отримати секретний пароль, за наявності якого, можна приступати до наступного етапу, і згенерувати необхідну кількість кодів-паролей для учнів.


КРОК 2: ГЕНЕРАЦІЯ КОДІВ-ПАРОЛЕЙ

В робочій зоні організатора потрібно послідовно обрати відповідну Область, Ваш Населений пункт, відповідний Навчальний заклад – все це вже знаходиться в системі, потрібно тільки уважно обирати. У вкладці Клас, Ви обираєте потрібну категорію учнів (8 або 10 клас).

УВАГА! Для генерації пароля для самотестування необхідно обрати категорію «Педагоги».

Далі обираєте Стать (чоловіча або жіноча) – для дівчат і хлопчиків коди генеруються окремо. Набираєте Ви тільки число – скільки потрібно персональних кодів саме цієї категорії.

Натискання Продовжити генерує форму Реєстру (Для наступного класу/категорії процедура повторюється).Якщо Вам потрібно буде додати учасників ви можете провести генерацію кодів-паролів повторно, але зверніть увагу, що в Реєстрі будуть показані всі коди-паролі з цієї категорії (і ті, що раніше були згенеровані, і ті, що генеруються повторно додатково). Тому важливо планувати кількість учасників заздалегідь, щоб менше було імовірності помилки при роздачі паролів. Це дуже відповідальна процедура, в якій потрібно забезпечити конфіденційність.

Реєстр – це дуже важливий конфіденційний документ, який зберігається у організатора і його резервна копія передається в лабораторію для забезпечення можливості відновлення у випадку втрати. Конфіденційність збереження гарантується. Важливість цього документа полягає в тому, що тільки за цими ж персональними кодами діти зможуть отримати результати тестування після завершення всеукраїнського збору даних. Оскільки досвід показує, що коди часто дітьми губляться, Реєстр дублюється для можливості відновлення. Коди потрібні для персоніфікації в системі, при проведенні наступних зрізів у подальшому дитина користується одним і тим же виданим Вами персональним кодом.

Рекомендується друкувати і заповнювати Реєстр в 2-х екземплярах:

  • Перший екземпляр залишається в організатора (психолога) для подальшого зберігання. Цей же заповнений екземпляр сканується і відправляється на електронну пошту obyxowan@gmail.com (у темі зазначається слово: «Реєстр», відправити потрібно з указаної Вами при реєстрації адреси). Завершеним процес генерації кодів і підготовки до тестування вважається після отримання зворотного листа про підтвердження отримання реєстру.
  • Другий екземпляр розрізається на смужки, які  по одній роздаються дітям, так, щоб кожний отримав тільки свій пароль з і’мям і прізвищем. Роздавати паролі потрібно безпосередньо перед початком тестування.

КРОК 3: ПОЧАТОК ТЕСТУВАННЯ

Зайти на тестувальний модуль учні зможуть лише після отримання персонального паролю від Вас (після генерації).

У процесі тестування Ви спостерігаєте за дітьми, щоб вони не заважали один одному самостійно відповідати на запитання.

Отримати додаткову консультацію і повідомити про виявлені негаразди можна телефоном:  (068)322-16-60 Наталя Олександрівна Обухова – науковий співробітник лабораторії, керівник дослідження.

Після завершення тестування подякуйте усім учасникам.


ВАЖЛИВО!

 

Якщо з якихось причин учасник не зміг завершити тестування, він може його продовжити з останньої відповіді, зайшовши в систему за персональним паролем з будь-якого пристрою (за наступним посиланням).

 


ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ:

  • Як повернутися на попередні питання?

Відповідь: Для повернення на попередню сторінку тесту можна використати звичні для вашого браузера способи – вони зазвичай показані стрілочкою вліво.

  • Чи можна перервати заповнення тесту і потім почати не з початку, а з останнього питання, на яке було дано відповідь?

Відповідь: Так, але для цього передбачено спеціальний вхід в тест. Якщо натиснути на “Продовжити незавершену анкету“, то можна продовжити в тому місці, де завершили.

  • Чи можна проходити тест з різних гатжетів?

Відповідь: Можна розпочати на одному компютері, перерватися і увійти з іншого, наприклад, з мобільного. Для роботи потрібен лише інтернет і персональний код-пароль.

  • Після завершення опитувальника висвітлюється “error”, що робити?

ВідповідьЦе не ваша помилка, у виправленій версії після завершення відбувається повернення на початок, тому ця помилка не має з’являтися.

  • У запитанні, де пропонується написати відповідь, а якщо немає, натиснути ОК, ця кнопка ОК не натискається, що робити?

Відповідь: наведіть курсор спочатку на поле для внесення відповіді, клацніть кнопкою мишки, (натисніть пробіл або будь-яку іншу клавішу) після цього кнопка ОК стане активною, і Ви зможете перейти на наступну сторінку тесту.

  • Інколи трапляються запитання, які вже були – про гімн, прапор, це що помилка тесту?

Відповідь: Абсолютно однакових запитань тест не має, але є зовні трохи схожі. Якщо уважніше прочитати, то Ви знайдете відмінності. Якщо ж для Вас такі відмінності не мають значення, відповідайте так, як вважаєте за потрібне.


Якщо Вашого питання немає у списку, Ви можете відправити його нам за допомогою цієї форми зворотного зв’язку.

СохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранитьСохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранитьСохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

СохранитьСохранить

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.