Анімація – зазвичай цікава дітям, а тепер стає все доступнішою для самостійного створення. Щоб ефективно використовувати анімацію в роботі дитячому психологу часто не вистачає дуже малого: базових знань про закони анімаційного впливу і технічної підтримки на перших кроках.
Ефект від того, як дитина оживляє (анімує) свою творчість на екрані, перевершить всі ваші очікування.
Дві частини: теоретична та практична.
Під час теоретичної частини дізналися, у яких випадках психолог може використовувати анімаційні техніки, переваги та недоліки, технічні основи анімаційного мистецтва, познайомилися з програмним забезпеченням, що варто використовувати для створення анімаційного продукту.
У практичній частині закріпили теоретичні знання, створивши власноруч невеличкий Анімаційний етюд
Тренер: Мироненко Юлія Віталіївна, психолог, аніматор, навчалась та працювала в студії кіно, анімації та медіамистецтв “Червоний собака”,
проводила навчальні майстер-класи, спрямовані на соціалізацію дітей сиріт, тренінги з профілактики агресивної поведінки для дітей приймальника-
розподільника ГУМВС України в м. Києві.
Дякую!
Тепер редактори знають.