Медіаосвіта сім’ї у фокусі уваги позашкілля

За логікою складного сучасного життя в умовах «інформаційного вибуху» сьогодення необхідно шукати нові підходи до формування свідомих, духовно багатих, здатних до творчої праці людей, спроможних впливати на вирішення соціально-економічних завдань майбутнього.

Медіаосвіти сьогодні стає тим підґрунтям, на якому будується взаємодія сім’ї та освітніх інституцій. Але чи готова сучасна освіта до взаємодії з сім’єю? Чи є у освітніх установ можливості залучати батьків до педагогічної роботи? Адже в кожній українській освітній установі є віковий ценз – та планка, яку не можна переступати, вік, пізніше якого освітня установа не надає освіти. Так чи можуть батьки поруч та разом з дитиною отримувати освіту, навчаючись в той же час взаємодіяти з дитиною, отримуючи додаткові новітні педагогічні стратегії, підвищуючи свою педагогічну компетентність?

Переглянути повний текст статті

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.