Завдання для старшокласників на осінні канікули

Шановні колеги!

Пропонуємо вам заохотити старшокласників до перегляду цікавих художніх
стрічок на канікулах. Також пропонуємо вам особисто ознайомитися з анонсами фільмів, а
можливо й переглянути, хоча б, деякі для більш успішного проведення класної
години.
Метою заходу є:
– по-перше, спрямувати їх вибір на ігрові фільми саме з проблематичною
тематикою, що надасть їм можливість замислитися;
– по-друге, дати дітям завдання проаналізувати один з фільмів і написати есе,
висловивши свої враження, думки, ідеї;
– по-третє, після канікул організувати класну годину спільного обговорення
фільмів і визначення кращого есе.

Загальні вимоги до есе:
– про що йдеться у фільмі
– яка проблема піднімається
– що і чому зачепило особисто
– що з переглянутого фільму можна взяти для себе: який смисловий
досвід, цікаву думку, можливо ідею для втілення у практичне житті
тощо.
Рекомендовані стрічки та питання, яким варто приділити увагу під час спільного обговорення:

«Привіт, Джуліє!» (2010, США): У чому полягає суть і успішність
людського спілкування? Роль діалогу для порозуміння («ми мало говорили з
тобою»)
«Королівство повного місяця» (2012, США): «Білі ворони» в суспільстві: їх
сила і слабкість.
«Війна ґудзиків» (2011, Франція): У чому полягає сенс дитячих
протистоянь? Що треба для того аби припинити «війну гудзиків», шкільні
боулінги, кібербулінги?
«Невидима сторона» (2009, США): Що необхідно людині для того, щоб
вона робила добрі справи? Як можна стимулювати себе на здійснення добрих
справ?
«Крадійка книжок» (2013, США): на прикладах фільму та сучасного життя
розвинути думку «Бути людяним!».
«Далекий постріл» (2005, Україна): Яка головна ідея фільму? Спільні дії
головних героїв як передумова успіху. Як “Далекий постріл” відгукнувся у
майбутньому?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.