Вітаємо, шавновні колеги, медіаосвітяни та батьки!
В межах волонтерського проекту #Онлайн_Коло Найдьонова Любов Антонівна, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, лауреат Державної премії України з науки і техніки (соціогуманітарні науки, 2019) проведе 3 зустрічі в ZOOM! Якщо Ви перейшли на дистанційну роботу чи освіту у зв’язку із пандемією, три зустрічі із Любов’ю Найдьоновою – це чудова нагода знайти відповіді на найбільш актуальні питання!
А тепер детальніше про те, що чекає на Вас під час кожної зустрічі!
Перша зустріч 15 квітня: Медіагігієна і медіаімунітет: психологічні виклики карантину та інфодемії.
- Психологічні ризики і ресурси карантину.
- Психологічні небезпеки інфодемії.
- Медіапсихологічні феномени карантину.
- Примхлива динаміка інформаційного простору.
- Тривожний інформаційний вир.
- Медіаімунітет.
- Форми медіагігієни.
- Подвійна медіапсихологічна динаміка – як опанувати інформаційні загрози і саморегулювати інформаційну поведінку.
- Медіафільтри.
- Медіадієти.
- Сенсорне перезавантаження.
Друга зустріч 22 квітня: Медіагігієна дистанційної роботи.
- Трансформація звичної комунікації і стосунків в умовах соціальної самоізоляції та тривожного інформаційного виру.
- Медіапсихологічні феномени віддаленої роботи.
- Медіаризики прозорості меж приватності.
- Кібербулінг і медіанасильство.
- Медіагігієна: захисні психологічні «маски і спецзахисти».
- Самоорганізація і синхронізація часу і простору на різних дистанціях.
- Емоції і мислення у медіа-опосередкованій дистанційній груповій роботі, веденні перемовин, управлінні процесами.
- Медіатравматизація і посттравматичне зростання.
Третя зустріч 29 квітня: Медіагігієна освіти.
- Рефлексія вимушеного буму дистанційної освіти.
- Телеосвіта і відлуння в соціальних мережах.
- Некритичне критичне мислення і дефіцити логіки: повернення до психології мислення.
- Медіапсихологічні феномени освітніх інновацій та екзистенційні пошуки і переосмислення: у чому сенс (не)дистанційної школи?
- Мотиваційні прірви дистанційної освіти.
- Медіапсихологія навчальної мотивації і медіагігієна.
- Як привчати дитину і підлітка до медіагігієни.
- Сімейна медіаосвіта.
- Медіагігієна під час карантину: як допомогти дитині і підлітку, враховуючи вікові психологічні особливості кіберсоціалізації та індивідуальні особливості інформаційної поведінки.
- Нові виклики для медіаосвіти.
Запитання усіляко вітаються, відповіді – на кожній наступній зустрічі. За найбільш цікаве запитання приз за підсумками кожної зустрічі – справжня паперова книжка з автографом автора поштою!
Коли? щосереди (15 квітня, 22 квітня та 29 квітня) о 17.00
Де? на платформі ZOOM
Зареєструватися для всіх зустрічей можна лише один раз, запрошення після реєстрації
https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZEuce2sqTsqE9NR980SyHObofqdQ_Sdg32e
Посилання на івент у фейсбуці
https://www.facebook.com/events/263259258172869/?event_time_id=263259264839535
Бережіть себе та своїх близьких!
Дякую!
Тепер редактори знають.