Медіагігієна під час пандемії COVID-19

Вітаємо, шавновні колеги, медіаосвітяни та батьки!

В межах волонтерського проекту #Онлайн_Коло Найдьонова Любов Антонівна, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, лауреат Державної премії України з науки і техніки (соціогуманітарні науки, 2019) проведе 3 зустрічі в ZOOM!  Якщо Ви перейшли на дистанційну роботу чи освіту у зв’язку із пандемією, три зустрічі із Любов’ю Найдьоновою – це чудова нагода знайти відповіді на найбільш актуальні питання!

А тепер детальніше про те, що чекає на Вас під час кожної зустрічі!

Перша зустріч 15 квітня:  Медіагігієна і медіаімунітет: психологічні виклики карантину та інфодемії. 

  • Психологічні ризики і ресурси карантину. 
  • Психологічні небезпеки інфодемії. 
  • Медіапсихологічні феномени карантину. 
  • Примхлива динаміка інформаційного простору. 
  • Тривожний інформаційний вир. 
  • Медіаімунітет. 
  • Форми медіагігієни. 
  • Подвійна медіапсихологічна динаміка – як опанувати інформаційні загрози і саморегулювати інформаційну поведінку. 
  • Медіафільтри. 
  • Медіадієти. 
  • Сенсорне перезавантаження.

Друга зустріч 22 квітня:  Медіагігієна дистанційної роботи. 

  • Трансформація звичної комунікації і стосунків в умовах соціальної самоізоляції та тривожного інформаційного виру. 
  • Медіапсихологічні феномени віддаленої роботи. 
  • Медіаризики прозорості меж приватності. 
  • Кібербулінг і медіанасильство. 
  • Медіагігієна: захисні психологічні «маски і спецзахисти». 
  • Самоорганізація і синхронізація часу і простору на різних дистанціях. 
  • Емоції і мислення у медіа-опосередкованій дистанційній груповій роботі, веденні перемовин, управлінні процесами. 
  • Медіатравматизація і посттравматичне зростання.

Третя зустріч 29 квітня: Медіагігієна освіти. 

  • Рефлексія вимушеного буму дистанційної освіти.
  • Телеосвіта і відлуння в соціальних мережах. 
  • Некритичне критичне мислення і дефіцити логіки: повернення до психології мислення. 
  • Медіапсихологічні феномени освітніх інновацій та екзистенційні пошуки і переосмислення: у чому сенс (не)дистанційної школи? 
  • Мотиваційні прірви дистанційної освіти. 
  • Медіапсихологія навчальної мотивації і медіагігієна. 
  • Як привчати дитину і підлітка до медіагігієни. 
  • Сімейна медіаосвіта. 
  • Медіагігієна під час карантину: як допомогти дитині і підлітку, враховуючи вікові психологічні особливості кіберсоціалізації та індивідуальні особливості інформаційної поведінки. 
  • Нові виклики для медіаосвіти.

Запитання усіляко вітаються, відповіді – на кожній наступній зустрічі. За найбільш цікаве запитання приз за підсумками кожної зустрічі – справжня паперова книжка з автографом автора  поштою!


Коли? щосереди (15 квітня, 22 квітня та 29 квітня) о 17.00

Де? на платформі ZOOM 

Зареєструватися для всіх зустрічей можна лише один раз, запрошення після реєстрації

 https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZEuce2sqTsqE9NR980SyHObofqdQ_Sdg32e

Посилання на івент у фейсбуці

https://www.facebook.com/events/263259258172869/?event_time_id=263259264839535

Бережіть себе та своїх близьких!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.