Всеукраїнська соціальна платформа “Інтегрована медіаосвіта” як засіб формування соціальної та громадянської компетентності учнів

11 жовтня 2019 року на базі Кременчуцького ліцею №25 «Гуманітарний колегіум» було проведено Всеукраїнську соціальну платформу «Інтегрована медіаосвіта» як засіб формування соціальної та громадянської компетентності учнів.

Питання медіаосвіти не сходить з порядку денного та дедалі частіше стає предметом фундаментальних обговорень на наукових семінарах. Під час пленарної частини відбулось обговорення актуальних питань за участю:

  • заступника міського голови м.Кременчука – Усанової О.П.;
  • директора Департаменту освіти Кременчуцької міської ради, доктора філософських наук, професора – Москалика Г.Ф.;
  • директорки Кременчуцького міського науково-методичного центру Кременчуцької міської ради Полтавської області – Никифоренко О.П.;
  • завідувачки центру психологічної служби Кременчуцького міського науково-методичного центру Кременчуцької міської ради Полтавської області;
  • методиста центру практичної психології і соціальної роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського – Муліки К.М. та ін.

Чаплінською Ю. С. , яка є докторантом, кандидатом психологічних наук, старшим науковим співробітником Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України була презентована тема «Майбутнє медіаосвіти: парасоціальність і взаємодія з роботами».

Москалик Тетяна Олександрівна, Онищенко Ольга Василівна та Вишинська Тетяна Іванівна ділилися здобутками ліцею, демонстрували наскрізну модель медіаосвіти і те, як вона конкретно реалізується на практиці, а також підіймали питання взаємодії з учнями та ті проблеми, з якими педагоги стикаються на практиці.

Окрім обговорень, в програму заходу були включені майстер-класи.

Результатами Всеукраїнської соціальної платформи стали: плідна взаємодія, демонстрація результативної моделі впровадження медіаосвіти у навчальний процес, позитивні відгуки учасників та підбиття результатів організаційного етапу Всеукраїнського експерименту у Полтавській області.

Такі заходи дозволяють фахівцям ділитись досвідом з колегами, обговорювати практичні та методичні напрацювання, визначити шляхи до інтеграції наскрізної моделі медіаосвіти у навчальний процес.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.