ПІДСУМКИ ТРЕТЬОГО РОКУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МЕДІАОСВІТНЬОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ: ПОЛТАВА

27 травня 2014 року на базі Полтавського обласного центру естетичного виховання дитячої та юнацької творчості відбувся науково-практичний семінар «Нові психолого-педагогічні особливості розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти», протягом якого розглядалися проблеми формування медіакультури учнівської молоді, запровадження факультативного курсу для 10-го класу «Медіакультура»
У семінарі взяли участь представники навчальних закладів Полтавської області, які беруть участь у експериментальній діяльності з медіаосвіти,   працівники психологічних служб, науковці  усього 54 особи.

Найдьонова Л. А., зав. лабораторії масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології АПН України, доктор психол. наук охарактеризувала особливості розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти в контексті міжнародних тенденцій. Орлова О. В., доцент кафедри світової літератури ПНПУ, кандидат педагогічних наук, Баландіна Н. Ф., зав. кафедрою журналістики ПНПУ, доктор філ. наук, професор ознайомили учасників з інтегрованим підходом упровадження медіаосвіти у рамках навчальних предметів та програм. 

Муліка К. М., координатор експериментальної діяльності у Полтавській області надала інформацію про нові  видання для педагогічних працівників з медіаосвіти.
Зацікавленість учасників викликав виступи Каджая С. Д., керівника Полтавської філії навчального закладу «Комп’ютерна академія ШАГ» про особливості створення учнями відеороликів та Галась Н. Б., практичного психолога Гадяцької спеціалізованої ЗОШ  I-III ст. № 3 про створення учнями мультфільмів.
Представники експериментальних навчальних закладів поділились інноваційним досвідом формування медіакультури учнів.
Представники редакційної колегії науково-популярного журналу «Лідер», учні Кременчуцького ліцею № 11 презентували науково-популярний журнал «Лідер» наукового товариства «Пошук» Кременчуцького ліцею № 11.
Учасники обговорили та визначили подальші шляхи упровадження експериментально-дослідної діяльності з медіаосвіти, формування інформаційної, медіаграмотності педагогічних працівників, учнів, батьківської громадськості.

Дійсно підвели підсумки медіаосвітнього есперименту в області, визначили головні напрями роботи на наступний рік: 1) медіаосвіта педагогів у школі (не одна людина має займатися медіаосвітою, а всі вчителі), формуватися унікальна медіакультура закладу), 2) розробка мікромодулів короткого формату для насичення медіаосвітою педагогічного процесу, розвивати інтегровану медіаосвіту (гарні медіаосвітні уроки в межах світової літератури і російської мови було представлено на семінарі, але це не просто уроки – це новітні підходи). Ми усвідомили потрясний мотиваційний потенціал медіаосвіти (дітям не тільки подобається медіаосвіта, ця мотивація переноситься і на інші уроки, в які вона інтегрується) і дуже багато інших знахідок і вражень.

Автор: регіональний координатор Полтавської області Катерина Муліка 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Цей запис був опублікований в рубриці Новини. Додайте в закладки permalink.