27 травня 2014 року на базі Полтавського обласного центру естетичного виховання дитячої та юнацької творчості відбувся науково-практичний семінар «Нові психолого-педагогічні особливості розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти», протягом якого розглядалися проблеми формування медіакультури учнівської молоді, запровадження факультативного курсу для 10-го класу «Медіакультура»
У семінарі взяли участь представники навчальних закладів Полтавської області, які беруть участь у експериментальній діяльності з медіаосвіти, працівники психологічних служб, науковці усього 54 особи.
Найдьонова Л. А., зав. лабораторії масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології АПН України, доктор психол. наук охарактеризувала особливості розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти в контексті міжнародних тенденцій. Орлова О. В., доцент кафедри світової літератури ПНПУ, кандидат педагогічних наук, Баландіна Н. Ф., зав. кафедрою журналістики ПНПУ, доктор філ. наук, професор ознайомили учасників з інтегрованим підходом упровадження медіаосвіти у рамках навчальних предметів та програм.
Муліка К. М., координатор експериментальної діяльності у Полтавській області надала інформацію про нові видання для педагогічних працівників з медіаосвіти.
Зацікавленість учасників викликав виступи Каджая С. Д., керівника Полтавської філії навчального закладу «Комп’ютерна академія ШАГ» про особливості створення учнями відеороликів та Галась Н. Б., практичного психолога Гадяцької спеціалізованої ЗОШ I-III ст. № 3 про створення учнями мультфільмів.
Представники експериментальних навчальних закладів поділились інноваційним досвідом формування медіакультури учнів.
Представники редакційної колегії науково-популярного журналу «Лідер», учні Кременчуцького ліцею № 11 презентували науково-популярний журнал «Лідер» наукового товариства «Пошук» Кременчуцького ліцею № 11.
Учасники обговорили та визначили подальші шляхи упровадження експериментально-дослідної діяльності з медіаосвіти, формування інформаційної, медіаграмотності педагогічних працівників, учнів, батьківської громадськості.
Дійсно підвели підсумки медіаосвітнього есперименту в області, визначили головні напрями роботи на наступний рік: 1) медіаосвіта педагогів у школі (не одна людина має займатися медіаосвітою, а всі вчителі), формуватися унікальна медіакультура закладу), 2) розробка мікромодулів короткого формату для насичення медіаосвітою педагогічного процесу, розвивати інтегровану медіаосвіту (гарні медіаосвітні уроки в межах світової літератури і російської мови було представлено на семінарі, але це не просто уроки – це новітні підходи). Ми усвідомили потрясний мотиваційний потенціал медіаосвіти (дітям не тільки подобається медіаосвіта, ця мотивація переноситься і на інші уроки, в які вона інтегрується) і дуже багато інших знахідок і вражень.
Автор: регіональний координатор Полтавської області Катерина Муліка
Дякую!
Тепер редактори знають.