Вікові особливості взаємодії дитини з медіа в родинному контексті

Особистість у процесі освіти засвоює зразки поведінки суспільства й соці-
альних груп за принципом наслідування, співвідносить свою поведінку з їхніми нормами й цінностями. Сім’я є першим „соціальним інститутом” для дитини, першим освітнім середовищем. Але на сьогодні сім’я часто вже не відіграє провідну роль у формуванні особистості дитини. Все більш дослідники відмічають вплив інформаційного середовища на особистість дитини, навіть коли мова йде про найменших.

Переглянути повний текст статті

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *