Перші результати діагностичної частини проєкту «Лабораторія сучасного вчителя»

Наприкінці 2021 року ГО «Ц-ДРіМ» у партнерстві з Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України розпочав новий проєкт «Лабораторія сучасного вчителя» для вчителів та вчительок Донецької і Луганської областей.
Першою частиною проєкту стало дослідження особливостей інформаційної поведінки та потреб учителів у сучасних умовах життя.
Ми опитали 456 вчителів і вчительок Донецької та Луганської областей.
Представляємо вашій увазі перші результати дослідження:
🔸 60% набридли карантинні обмеження
🔸 48% опитаних втомилися від дистанційного навчання
🔸 43% дратує дистанційне навчання
🔸 63% учителів/ок відчувають більше перевантаження при дистанційному навчанні
ідповіді вражають:
🔸 60% набридли карантинні обмеження
🔸 48% опитаних втомилися від дистанційного навчання
🔸 43% дратує дистанційне навчання
🔸 63% учителів/ок відчувають більше перевантаження при дистанційному навчання
Джерело:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.