MEDIA PSYCHOLOGY AS A CONCEPTUAL BACKGROUND FOR MEDIA EDUCATION: BEST PRACTICES IN UKRAINEДІАГНОСТИКА БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) І КІБЕРБУЛІНГУ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇДовідковий бюлетень «Медіакультура старшокласників: результати всеукраїнського медіаосвітнього експерименту»Інформаційний бюлетень: медіаграмотність та інформаційна безпека 2018Кібербулінг або віртуальна агресія: способи розпізнавання і захист дитиниКіберсоціалізація, Збірник наукових праць (2018–2020)Медіа-культура населення України 2008Медіакультура : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладівМедіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: навчально-методичний посібникМедіакультура: викладання в старших класах: навчально-методичний посібникМедіакультура. Навчальна програма для учнів 9, 10, 11 класів закладів загальної середньої освіти (три роки навчання)Медіаосвіта та медіаграмотністьМедіапсихологія: кіберсоціалізація в умовах гібридної війни: монографіяМоніторинг медіа-культури населення України: Інформаційний бюлетень. Червень 2010НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»Навчально-методичний комплекс спецкурсу «Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу»Найдьонова Л. А. Порівняння європейського і українського дитячих медіаландшафтівПосттравматичні стресові розлади (ПТСР) у другому поколінні: як батько воїн може допомогти сину долати ризики вторинної травматизаціїПрактикум "Робочий зошит"Програма експерименту до 2016 рокуРефлексивна психологія територіальних спільнотСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти молодіСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти: монографіяТРИВОЖНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВИР КОРОНАВІРУСУ: ЯК ЗДОЛАТИ?Цифрові ризики підлітків в умовах пандемії COVID-19 (матеріали презентації)
Дякую!
Тепер редактори знають.