Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Випуск четвертий [Електронний ресурс] / Матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (з міжнародною участю) (м. Київ, 25 червня 2021 р.); [за ред. Л.А. Найдьонової; укл. Н.Л. Дятел]. – 2021. – режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/book/iv-vseukrayinska-naukova-internet-konferentsiya-z-mizhnarodnoyu-uchastyu-mediatvorchist-v-suchasnyh-realiyah-protystoyannya-mediatravmi/
Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі.
Четверте видання.
За матеріалами Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (з міжнародною участю)
Дата проведення: 25 червня 2021.
Організатор: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, (04070, м. Київ, вул. Андріївська, 15).
Мета конференції – об’єднання зусиль вчених та практиків для розробки рекомендацій науковій спільноті та системі освіти щодо осмислення нових реалій, розв’язання найгостріших проблем, створення психологічних засобів профілактики та захисту від деструктивних медіавпливів засобами медіатворчості. Обмін досвідом між фахівцями різних сфер сприятиме розвитку медіаосвітнього руху.
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Медіаосвіта та дитяча медіатворчість.
- Здоров’язберігаючий потенціал медіаосвіти.
- Психологічні феномени і медіапрактики в умовах пандемії COVID-19.
- Дистанційна освіта: медіатравма чи медіатворчість?
- Діагностика медіаграмотності та методи оцінки ефективності медіаосвіти.
- Психологічні проблеми інформаційної безпеки.
- Судово-психологічна експертиза негативного впливу медіа.
- Кіберпсихологія та технологічні інновації.
- Психологічна допомога та медіаресурси.
Програма конференції
З відеовиступами спікерів конференції можна ознайомитися на офіційному YouTube каналі лабораторії
Матеріали учасників конференції:
- Вознесенська О. Л., старша наукова співробітниця лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Медіатворчість підлітків під час карантину: зміни в медіапрактиках
- Гордієнко К. О., аспірантка, викладачка, завідувачка лабораторії Національний авіаційний університет, м. Київ Причини виникнення кібербулінгу у студентському середовищі
- Гурлєва Т. С., кандидат психологічних наук, старша наукова співробітниця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ Малюнок тексту – спосіб самоусвідомлення себе як відповідального читача
- Дроздова Л. В., практичний психолог, медіатехнолог, викладачка Міжнародного Європейського університету Сучасні PR-технології в інтернет просторі
- Дятел Н. Л., молодша наукова співробітниця лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Розподіл онлайн часу учнів в умовах дистанційної освіти
- Кабанова П. С., студентка 4-го курсу Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ Особливості подолання стресу в умовах пандемії за допомогою мобільних програм для психічного здоров’я
- Кузін К. Ю., молодший науковий співробітник лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Спільне регулювання питань захисту неповнолітніх у медіасфері: європейський досвід
- Малецька О. О., аспірантка ІСПП НАПН України, практичний психолог гімназії «Діалог» м.Києва Психологічні аспекти використання імерсивних технологій в освіті
- Осадча Н. Р., студентка 3 курсу, бакалавр факультету психології КНУ ім. Тараса Шевченка, Паньковець В. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної психології КНУ ім. Тараса Шевченка, Київ Роль критичного мислення у сприйманні телевізійних каналів
- Пономаренко Т. І., аспірантка кафедри політичної психології та міжнародних відносин НПУ ім. М.П. Драгоманова, м. Київ Медіатворчість сучасного психолога в соціальних мережах
- Рибаченко В. Ф., доцент кафедри PR та журналістики Київського національного університету культури і мистецтв, заслужений працівник культури України, віце-президент Асоціації політичних психологів України, м. Київ Формування іміджів медіасуб’єктів в процесі соціальної комунікації
- Умеренкова Н. Ф., наукова співробітниця лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Психофізіологічні особливості здоров’я підлітків під час пандемії COVID-19
- Чаплінська Ю. С., кандидат психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Ставлення української молоді до кіборгізації людського тіла: результати емпіричного дослідження 2020 року
- Череповська Н. І., кандидат психологічних наук, старша наукова співробітниця лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Патріотична активність молоді в соціальних мережах: медіатворчість
- Шебанова В. І., доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології Херсонського державного університету, м. Херсон Формування здоров’язбережувальної компетентності щодо медіаповедінки як індивідуального ресурсу особистості
- Шерешкова І. І., ад’юнкт кафедри морально-психологічного забезпечення діяльності військ (сил) гуманітарного інституту Національного університету оборони України імені Івана Черняховського Семантика медіатекстів як джерело маніпулювання
- Щитка Н. Н., кандидат филологических наук, доцент кафедры русской филологии Национального университета Узбекистана имени Мирзо Улугбека, г. Ташкент, Республика Узбекистан Онлайн образование в национальном университете Узбекистана: новые перспективы или крайняя мера