Початок IV інтернет-конференції “Розвиток медіапсихології та медіаосвіти в Україні”

Шановні колеги!
Як вам відомо, головне призначення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня – це створення системи медіаосвіти. Система можлива лише за наявності спільноти людей, що прагнуть розвивати медіаосвіту.
Тому в експерименті ми маємо важливу мету – створити таку живу і дієву спільноту. Запрошуємо вас разом готувати порядок денний щорічної осінньої інтернет-конференції.
Зміст медіаосвіти не може бути сталим, раз і назавжди визначеним, адже інформаційний простір дуже швидко розвивається і кидає все нові виклики. Гнучка і динамічна медіаосвіта може бути забезпечена тільки потужною спільнотою. Збільшуємо потужність.Цей навчальний рік у програмі нашого експерименту називається корекційним, а по суті – маємо відрефлексувати, переосмислити, наскільки потужною є наша медіаосвітянська спільнота сьогодні, провести аналіз наших медіаосвітянських практик – наскільки вони ефективні, в чому вже достатні, а що є найбличою і дальшою перспективами розвитку.
Цей рік – рік активізації горизонтальних зв’язків у медіаосвітянській спільноті.
Маємо зробити добре видимими наші регіональні здобутки, найкращі знахідки провідних експериментальних закладів. Ми вже створили протягом попередніх років такий дистанційний майданчик для обміну – цю конференцію. Кожен, хто займається медіаосвітою в експериментальному закладі, запрошується до участі в цій конференції.
Конференція в ці три осінні місяці – час синхронізації зусиль педагогів і дітей, залучених до медіаосвіти.
Визначте свої найкращі ідеї, практики, кейси (живі приклади), запропонуйте їхню презентацію для всієї спільноти. Для того, щоб активізувати горизонтальні зв’язки, поєднайтеся з колегами з іншого регіону в підготовці заходів і презентацій. Це дасть можливість виокремити саме ваші “родзинки”, показати, що є залежним від різних обставин, а що є суттєвим і обов’язковим.
Ми входимо в новий етап розвитку медіаосвіти. Завдання розширення практик і залучення нових учасників до медіаосвітнього руху залишається актуальним, наша країна велика, ще не в кожному місті і селищі можна зустріти медіаосвітянина.
Завдяки міжнародній підтримці в минулому році інтенсивно активізувалася інтегрована медіаосвіта. У цьому році маємо напрацювати спільне бачення медіаосвіти в нових освітніх карантинних форматах – дистанційних, змішаних, телевізійних тощо. Я впевнена, нам є чим ділитися з широкою освітянською спільнотою. 
Медіапсихологічний науковий аналіз ми готуємо на основі міжнародного досвіду, а нашу вітчизняну ситуацію запропонуємо проаналізувати на основі даних всеукраїнського опитування про медіаграмотність в умовах пандемії, яке спільно з вами організуємо в жовтні і представимо в листопаді.
Так склалося, що серед наших експериментальних закладів не всі брали участь у опитуваннях (лише біля третини шкіл), зверніть увагу – це важлива складова всеукраїнського експерименту. Ще є час підготуватися нам усім, щоб подивитися на свою результативність і краще згрупуватися для подальшого руху в розвитку медіаосвіти в Україні.
Залучайте дітей до горизонтальних зв’язків, хай вони дистанційно спілкуються зі школами – медіаосвітніми побратимами з інших областей, готуючи спільні складові презентацій. Цей досвід спілкування – важливий внесок у майбутнє доросле життя, соціальний капітал, який може стати в нагоді.
Спитайте дітей, в якому регіоні вони хотіли б мати школу-побратим, допоможіть організувати канали спілкування. Я
впевнена, що діти можуть нас добренько здивувати своєю активністю 
Активізуйте дітей, повідомляйте тут їхні запити, так будуть знаходитися об’єднані ресурси для реагування на ці озвучені запити.
Чекаємо ваших тематичних пропозицій першого ешелону до 10 вересня. Зробіть видимим свій успіх.
Обирайте тиждень, в який будете регіональним організатором конференції, пропонуйте його наповнення та окремі заходи.
До скорої зустрічі!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Цей запис був опублікований в рубриці Новини. Додайте в закладки permalink.