IV міжінститутський семінар «Кіберсоціалізація в умовах пандемії»Simulacrization of political subjectsАдаптивний інтелектАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутінки»: особистісний рiвеньАналіз комплексного феномену масової культури саги «Сутніки»: символіко-міфологічний рівеньДовідковий бюлетень «Медіакультура старшокласників: результати всеукраїнського медіаосвітнього експерименту»Интенсивная работа с травмой: психотерапевтические методыІнформаційний бюлетень: медіаграмотність та інформаційна безпека 2018Как позаботится о себе: экологичность в работе специалистов социальной сферыКіберсоціалізація, Збірник наукових праць (2018–2020)Медіакультура. Навчальна програма для учнів 9, 10, 11 класів закладів загальної середньої освіти (три роки навчання)Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Збірник наукових праць (2017–2020)НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»Парасоциальность и медиатворчество: потенциал дистанционного обученияПАРАСОЦІАЛЬНІ СТОСУНКИ: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ЛЮДЬМИ ТА СОЦІАЛЬНИМИ РОБОТАМИРизики та переваги користування гаджетами дітьмиРОБОТА З ТІННЮ АБО ФІЛЬМАНАЛІЗ АНТИГЕРОЯРОБОТИ В ОСВІТНІЙ СФЕРІСОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: НАСЛІДУВАННЯ ПІДЛІТКАМИ МЕДІАПЕРСОНСоціальні боти як особливість сучасної політичної комунікаціїСоціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти молодіФІЛЬМАНАЛІЗ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ РІЗНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТЕОРІЙ (транзактного та юнгіанського аналізів)Чаплінська Ю. С. Можливості сінемалогії при реабілітації психологічної травмиЩО ЗМІНИЛИ НОВІТНІ МЕДІА У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ?
Дякую!
Тепер редактори знають.