В статті розглядається поняття адаптивного інтелекту та шляхи його розвитку у дітей техногенного світу. Автор пропонує різні стратегії задля його тренування, що в майбутньому може допомогти дітям зменшити у себе інтенсивність негативних реакцій на стрес, оскільки, по-перше, мозок буде швидко продукувати варіанти вирішення будь-якої, навіть нестандартної задач, по-друге, сформувані установки, що “не існує проблеми, яка не має рішення” та “будь-яка задача має кілька варіантів розв’язання, головне їх придумати і прорахувати ризик і переваги кожного з варіантів”, по-третє, завдяки тренуванням людина буде мати вже кільки напрацьованих шаблонів, які можна використовувати у схожих ситуаціях, в залежності від заданих обставин. Задля розвитку адаптивного інтелекту учнівської молоді автор наводить п'ять різнопланових кейсів з проблемними ситуаціями, від простого до складного (з морально-етичними дилемами). Ними можуть користуватися вчителі, психологи, соціальні педагоги.