Череповська Н.І. Візуальна медіакультура: розвиток критичного мислення та творчого сприймання. Методичні рекомендації до медіаосвітнього курсу «Медіакультура» для старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: МІЛЕНІУМ, 2014. – 116 с.
Методичні рекомендації курсу «Візуальна медіакультура: розвиток критичного мислення і творчого сприймання» відповідають одному з модулів Програми курсу за вибором для учнів 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів «Медіакультура», створеної Лабораторією психології ЗМК та медіаосвіти ІСПП НАПН України, і спрямовані на оптимізацію впровадження та викладання медіаосвітніх курсів з медіакультури і медіаграмотності для старшокласників.
READ MOREМетою методичних рекомендацій є скерування роботи медіапедагогів у процесі формування візуальної медіакультури учнів та розвитку їхнього критичного мислення і творчого сприймання в умовах сучасної візуальної медіареальності.
Ключові слова: візуальна медіакультура; критичне мислення; творче сприймання, медіатехнології; алгоритм дослідження візуальних медіатекстів; психологічний захист від непотрібної інформації; аналітичний спосіб сприймання; асоціативний спосіб сприймання; критерії оцінювання візуальної медіакультури.
COLLAPSE