Чаплінська Ю.С. Фільманаліз в роботі психолога: практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. ‒ Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. ‒ 96 с.
Актуальність висвітленої в ньому проблематики пов’язана із запитами сучасної системи освіти на інноваційні методи і технології реалізації в освітньому процесі гуманістичної парадигми, взаємозв’язку освіти, навчання, виховання і розвитку особистості.
READ MOREЗапропоновані підходи до реалізації ресурсної медіапсихології спрямовані на розвиток критичного та аналітичного мислення української молоді, її духовний та моральний розвиток, зміцнення її колективних відчуттів та оптимізацію роботи в команді, профілактику адиктивної, “булінгової” у тому числі, поведінки, розвиток в учнів рефлексії, емпатії і толерантного ставлення до інших, не схожих на них людей.
Представлено теоретичний аналіз можливостей ресурсної медіапсихології та висвітлено її основні напрямки. Розроблено та описано дев’ять різних підходів до фільманалізу; запропоновано низку практичних вправ для кожного з підходів; створено два інноваційних формати проведення “Медіаклубних занять” зі школярами різного віку; розроблено в рамках різних психологічних парадигмах чотири авторських методики як приклад можливостей широкого застосування медіапсихологічних практик.
Адресується психологам, психотерапевтам, викладачам вищих навчальних закладів, студентам, науковцям-психологам і педагогам, бізнес-тренерам, медіапедагогам, медіапсихологам, фахівцям у галузі освіти – вчителям, шкільним психологам.
COLLAPSE