Медіапсихологія і медіаосвіта
  • Головна
    • Вхід
    • FAQ
  • Анонси
  • Новини
  • Експеримент
  • Про нас
  • Бібліотека
  • Опитування
  • Контакти

Book Covers By Сусська О.О.

Book Cover: Сусська О.О. Діагностування інформаційних впливів рекламної медіапродукції методом семантичного диференціалу
Сусська О.О. Діагностування інформаційних впливів рекламної медіапродукції методом семантичного диференціалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Останні новини

  • Запобігання медіатравматизації дітей в умовах війни: презентація рекомендацій для медіа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 10.03.2025
  • Долання воєнної кризи психічного здоров’я: виступ Н. Умеренкової на ІІІ Всеукраїнському міжвідомчому психологічному форумі 11.06.2024
  • Дитячо-батьківський проєкт «Протидія медіатравмі в складі травматизації війною» 27.05.2024
  • Наші перші герої засвоєння курсу Медіакультура 22.05.2024
  • Національно-патріотичне виховання молоді: психологічний аспект 08.04.2024
04070, м. Київ, вул. Андріївська, 15 (кімната № 33)
mediapsylab2017@gmail.com
(044) 425-24-08 (кімната № 33)

Дякую!

Тепер редактори знають.

Закрити