Інноваційні психологічні засоби розвитку медіаосвіти в умовах екстремальної дистанційності війни

Book Cover: Інноваційні психологічні засоби розвитку медіаосвіти в умовах екстремальної дистанційності війни

Найдьонова Л.А., Умеренкова Н.Ф., Вознесенська О.Л., Чаплінська Ю.С., Дятел Н.Л. Інноваційні психологічні засоби розвитку медіаосвіти в умовах екстремальної дистанційності війни. Методичний посібник. Нац. акад.  пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології, 2022.

Excerpt:

Основні тенденції розвитку сучасного суспільства визначаються розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та їх активним впровадженням в соціально-економічну структуру суспільства. Сьогодні незаперечним є вплив інформаційного середовища на розвиток дітей, які мають доступ до медіапродукції всього світу.

READ MORE

Створюючи особливий інформаційний простір, численні і різноманітні медіа впливають на формування соціальних, моральних, художніх, естетичних цінностей та інтересів особистості, стають важливим чинником впливу на її свідомість, світоглядні позиції, що особливо важливо в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення країни.

Реформування системи освіти має забезпечити упровадження нових підходів, форм і методів навчання та виховання, що відповідають потребам розвитку особистості у воєнний та поствоєнний час, сприяють розкриттю її талантів, духовно-емоційних, розумових та фізичних здібностей; забезпечують формування цілісної картини світу, духовності, культури особистості.

Актуальність розроблення засобів інтенсифікації масового впровадження медіаосвіти в Україні зумовлена і цивілізаційними викликами і поточною соціально-психологічною ситуацією. Викликом є і подолання деструктивних медіаінформаційних впливів унаслідок гібридної війни (реальних бойових дій та інформаційно-психологічних операцій з маніпулювання соціумом), медіатравматизації, зокрема дітей, а також вимушених переселенців та інших груп ризиків, а також впливу гібридної / інформаційної війни як медіатравми широкої аудиторії традиційних і новітніх медіа.

Методичний посібник «Інноваційні психологічні засоби розвитку медіаосвіти в умовах екстремальної дистанційності війни» розроблявся в межах всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у сучасну педагогічну практику» (наказ МОН України №  199 від 18.082017 р.). Методичний посібник містить шість розділів. Представлені в методичному посібнику матеріали відповідають на новітні виклики, що постали перед медіаосвітянською спільнотою в умовах повномасштабної війни.

COLLAPSE

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *