Найдьонова, Л. А., Дятел, Н. Л. (Ред.), & Чаплінська, Ю. С. (Уклад.). (2020). Кіберсоціалізація, Збірник наукових праць (2018–2020). Кропивницький: Імекс-ЛТД. Режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/book/kibersotsializatsiya-zbirnyk-naukovyh-prats/
Медіакультура: викладання в старших класах: навчально-методичний посібник
Найдьонова, Л. А. (Ред.), & Череповська, Н. І. (Уклад.). (2020). Медіакультура: викладання в старших класах: навчально-методичний посібник. Київ: Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. Режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/book/mediakultura-vykladannya-v-starshyh-klasah-navchalno-metodychnyj-posibnyk/
Медіапсихологія: кіберсоціалізація в умовах гібридної війни: монографія
Найдьонова, Л. А., & Череповська, Н. І. (Ред.). (2020). Медіапсихологія: кіберсоціалізація в умовах гібридної війни: монографія. Київ: Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. Режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/book/mediapsyhologiya-kibersotsializatsiya-v-umovah-gibrydnoyi-vijny-monografiya/
Соціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти: монографія
Найдьонова, Л. А. (Ред.). (2020). Соціально-психологічні та психолого-педагогічні засади організації медіаосвіти: монографія. Київ: Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. Режим доступу http://mediaosvita.org.ua/book/sotsialno-psyhologichni-ta-psyhologo-pedagogichni-zasady-organizatsiyi-mediaosvity-monografiya/
Посттравматичні стресові розлади (ПТСР) у другому поколінні: як батько воїн може допомогти сину долати ризики вторинної травматизації
Найдьонова Л. А. Посттравматичні стресові розлади (ПТСР) у другому поколінні: як батько воїн може допомогти сину долати ризики вторинної травматизації / Л. А. Найдьонова // Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2018.– 185 с. – С. 109–113
ДІАГНОСТИКА БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) І КІБЕРБУЛІНГУ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Діагностика булінгу і кібербулінгу: методичні рекомендації / Любов Антонівна Найдьонова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. − 2019. – 94 с.
У методичних рекомендаціях представлено загальні і спеціалізовані методи діагностики булінгу (цькування) й кібербулінгу та їх подолання у контексті започаткування програми протидії цькуванню у закладі освіти.
Для психологів, інших працівників психологічної служби закладів освіти, керівників та адміністрації шкіл, батьків і всіх, кого цікавлять питання виявлення і протидії булінгу.
© Інститут соціальної та політичної психології
НАПН України, 2019
Цифрові ризики підлітків в умовах пандемії COVID-19 (матеріали презентації)
Матеріали презентації представлено на Інтернет-конференції: Безпечний інтернет для учнів та освітян, яка проводилась на освітній платформі "НА УРОК" 6 лютого 2021 р.
Для завантаження презентації, натисніть на назву нижче:
Найдьонова Л.А. (2021) Цифрові ризики підлітків в умовах пандемії COVID-19
Кібербулінг або віртуальна агресія: способи розпізнавання і захист дитини
Найдьонова Л.А. Кібербуллінґ або агресія в інтернеті: способи розпізнавання і захист дитини / Л. А. Найдьонова; упорядник В.О. Снігульська. – К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. – 96 с. (Бібліотека "Шкільного світу")
Кібербуллінґ – це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо.
READ MOREМетодичні рекомендації присвячено проблемі виявлення в дитячому середовищі ситуацій кібербуллінґу, порівняння їх із ситуаціями фізичного цькування і психологічного терору без опосередкування новітніми технологіями. Роз’яснюються причини виникнення цих негативних явищ, пропонуються способи подолання і напрями профілактики. Приділено увагу правилам проведення бесід з батьками тих дітей, що потрапили в ситуацію жертви, стали кібер-буллерами (переслідувачами), або мимовільно були втягнуті в процес як учасники чи свідки.
Може бути корисна вчителям загальноосвітніх шкіл, методистам міських (районних) методкабінетів, шкільним психологам і соціальним педагогам, іншим фахівцям, що працюють з дітьми, підлітками та старшокласниками, батькам і всім зацікавленим дорослим.
COLLAPSE
Дякую!
Тепер редактори знають.